Nasz helpdesk prowadzą specjalistki szkoleniowo-metodyczne, które odpowiadają na wszystkie pytania i rozwiązują problemy dotyczące e-learningu na platformach Kampus.
Helpdesk CKC UW dostępny jest pod adresem pomoc-ckc@uw.edu.pl.
Organizacja helpdesku:
- Dyżurujemy w dni robocze w godzinach 8-16.
- Czas naszej odpowiedzi zależy od tego, jak dokładnie opiszesz swój problem, od stopnia skomplikowania sprawy i naszego obciążenia – ale zawsze staramy się pomóc jak najszybciej.
- Prosimy o używanie uniwersyteckich skrzynek e-mail – dzięki temu mamy pewność, że korespondujemy z właściwymi osobami, np. osobami prowadzącymi dane zajęcia.
- W zgłoszeniu podaj jak najwięcej informacji, m.in.:
bezpośredni link do Twoich zajęć / egzaminu, nazwę, kod USOS zajęć,
dokładny opis problemu – możesz dodać zrzuty ekranu, datę i godzinę wystąpienia problemu itp.,
swoje imię i nazwisko. - Zgłoszenia obsługujemy za pomocą specjalnego systemu, który umożliwia nam sprawne działanie. Dlatego nasze odpowiedzi będą zawierały np. automatycznie dodawane informacje, jak np. nr zagadnienia, informacje o aktualizacji itp.
- Prosimy o wysyłanie nowych zgłoszeń jako nowych wiadomości pod adres pomoc-ckc@uw.edu.pl. Wiadomości przesyłane jako odpowiedź na wcześniejszą korespondencję nie trafiają do systemu, ale do osoby która prowadziła wcześniejszą sprawę, co może wydłużyć załatwienie zgłoszenia.
Zespół CKC UW