Helpdesk
To poprzez Helpdesk najszybciej rozwiązujemy wszystkie problemy techniczne dotyczące kursów i egzaminów, doradzamy lub sprawdzamy poprawność zastosowanych konfiguracji. Wystarczy opisać sprawę w mailu wysłanym na adres : pomoc-ckc@uw.edu.pl. Helpdesk działa w dni robocze w godzinach 8:00-16:00.
Konsultacje online
To indywidualne spotkania dla wszystkich, którzy potrzebują bardziej indywidualnego wsparcia dotyczącego projektowania i prowadzenia zajęć, zaliczeń oraz egzaminów na platformie Kampus. Odbywają się na platformie Google Meet od wtorku do piątku w godzinach 10-14:30, a prowadzą je ekspertki e-learningowe z zespołu ds. dydaktyki i szkoleń Centrum Kompetencji Cyfrowych UW. By zarezerwować termin skorzystaj z formularza, który jest dostępny pod tym adresem. Zaloguj się kontem CAS – login i hasło jak do USOSWeb.
Przewodniki po Kampusie
Opracowaliśmy także przewodniki po administrowanym przez nas środowisku e-learningowym, dopasowane do potrzeb poszczególnych grup odbiorców. Nasze Niezbędniki znajdziesz w zakładce Moje kursy - Dostępne kursy.
Szkolenia i webinaria
Aby ułatwić użytkownikom pracę na platformie, przygotowaliśmy webinaria i szkolenia adresowane do osób na różnych poziomach zaawansowania. Zajęcia poświęcone będą podstawom pracy na Kampusie, bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom platformy oraz zmianom wprowadzonym w nowej wersji serwisu. Harmonogram szkoleń widoczny jest w Kalendarzu.